Yritykset

Yritykset 2017

Kumppanit

Herra Snellman on mukana auttamassa maailman lapsia.

HPE järjestää tänäkin syksynä perinteeksi muodostuneen Nenäpäivä-juoksun.

HP

HP järjestää legendaarisen Nenäjuoksun maailman lasten hyväksi.

TUI

Laita hyvä liikkeelle ja lähde matkalle.

Intersport on mukana laittamassa hyvän liikkeelle.

Kampanja-ajalla Minisun-tuotteista 0,15€ maailman lasten hyväksi.

Laitamme lapset liikkumaan hyvän asian puolesta.

VMP

VMP ympäri Suomea on mukana auttamassa maailman lapsia.

Välittää lahjoituspuhelut ja -tekstiviestit perille ja palvelee verkkosivujen chatissa.

Exove pitää nettisivumme hyrräämässä ja on loihtinut graafisen ilmeemme.

OnniBusilla matkustaminen tekee hyvää.

Pysäytetään vesiverkoston vuodot ja autetaan maailman lapsia.

Tehdään maailmasta parempi paikka pizza kerrallaan!

Smartum haastaa koko valtakunnallisen verkostonsa mukaan tekemään hyvää!

Ekonomiliitto on mukana auttamassa maailman lapsia.

Lainalaatikko muuttaa maailman heikoimmassa asemassa olevien lasten elämää.

Someco terävöittää Nenäpäivän viestintää sosiaalisessa mediassa.

hasan & partners auttaa Nenäpäivän näkyviin.

Joulupukki on mukana auttamassa maailman lapsia.

Noben Aloe Vera -juomista hyvä olo itselle ja muille.

OP

OP ja Hiiop100.fi välittävät vapaaehtoisia Nenäpäivän tempauksiin.

Lumenen tehtaanmyymälä Nenäpäivä-tunnelmissa.

Mukana auttamassa maailman lapsia.

LadyLine & EasyFit gives back! Hyvää mieltä liikkumisen kautta.

Toivomme, että kaikkialla maailmassa lapset olisivat etusijalla.

Ciao Caffe mukana jo perinteeksi muodostuneella Nenä-jäätelöllä.

MallVoice saa Nenäpäivän äänen kuuluviin kauppakeskuksissa.

Karkkitori mukana auttamassa maailman lapsia.

Tehy on Nenäpäivässä mukana luomassa oikeudenmukaisempaa maailmaa.

M-Brain seuraa Nenäpäivä-kampanjan medianäkyvyyttä.

Napa Agencyn kuvittaja Kati Närhen kynästä syntyi Nenä-piirroshahmo.

DigiPeople Studio kuvasi tämän vuoden kampanjakasvot.

Tulos Helsinki huolehtii, että verkkosivumme löytyvät Googlesta.

Gigantti varmistaa, että Nenäpäivän kuvauskalusto on kunnossa.

Kreab haastaa pomot nenäilemään maailman lasten hyväksi.

Nostemedia nostaa Nenäpäivän esiin verkossa.

Koodiviidakko tarjoaa Nenälle mahdollisuuden uutiskirjeviestintään.

Banzai Marketing taittaa Nenäpäivän kirjeet ja esitteet.

Leijonat keräävät ahkerasti lippailla varoja maailman lasten hyväksi.

JP Postitus on Nenäpäivän virallinen paino ja postittaja.

JCdecaux varmistaa, että Nenäpäivä on näkyvillä.

NeonMedia huolehtii, että Nenäpäivä huomataan paikallislinja-autoissa.

Neutech tarjoaa palvelimet Nenäpäivän kotisivuille.

Kaffa Roastery tarjoaa kahvit Nenätoimistolle sekä tilaisuuksiimme.

Diginäytöillä laitetaan hyvä liikkeelle!

Globe Hopen ekologiset kangaskassit keräävät varoja Nenäpäivän hyväksi.

Auttaa Nenäpäivää näkymään ostoskeskuksissa.

Flockler tarjoaa someseinän verkkosivuston etusivulle.

Securycastin avulla lahjoitukset löytävät tiensä Nenäpäivälle.

Lightneer on mukana laittamassa hyvän liikkeelle.

Mukana auttamassa maailma lapsia. Jokaisella maailman lapsella on oikeus ihanaan kotiin.

Mukana tukemassa

Mekin olemme mukana