Toimiston uudet Nenät

10.05.2017
Johannan vapaa-aika kuluu perheen parissa. Tiina-Rakelille maailman lasten lisäksi myös eläimet ovat lähellä sydäntä.

Nenäpäivä-säätiöllä aloitti hiljattain kaksi uutta Nenää, kun kumppanuuspäällikön saappaisiin hyppäsi Johanna Mäkelä ja markkinointi- ja viestintäpäällikön viitan nosti harteilleen Tiina-Rakel Liekki. Molempien silmät ovat kiiluneet innosta heti ensimmäisestä työpäivästä alkaen.

Johanna tuli Nenäpäivä-säätiöön konsulttifirma EY:ltä, jossa hän toimi markkinointipäällikkönä. Aikaisemmassa työssään hän vastasi EY:n yhteistyökumppanuuksista, yritysvastuuhankkeista sekä erilaisista suuryritysten hallitusjäsenille sekä ylimmälle johdolle suunnatuista ohjelmista. Nenäpäivä oli Johannalle tuttu, sillä EY on ollut myös Nenäpäivän kumppani useamman vuoden ajan.

Kumppaniyrityksestä käsin Johanna oli tutustunut Nenätiimiin ja tuntenut olleensa hyvissä käsissä. Nyt hän toivookin, että voisi tarjota samoja hyvän mielen kokemuksia nykyisille ja uusille kumppaneille.

Tiina-Rakel puolestaan on pitkän linjan toimittaja, ja tehnyt työkseen niin uutistyötä kuin viihdettä televisiossa, radiossa, somessa ja lehdissä. Nenäpäivässä jo vuosia mukana ollut Tiina-Rakel siirtyi Nenätoimistolle Yleisradion nuorille suunnatusta uutis- ja ajankohtaispalvelu Kioskista.

Ensimmäiset muistikuvat hänellä on Nenäpäivästä Radio Suomipopin Nenäradiosta, ja Tiina-Rakel pitääkin Nenäpäivän positiivisesta tunnelmasta, jossa ei heristellä sormella tai syyllistetä, vaan autetaan pitämällä hauskaa. Hän on vaikuttunut siitä, miten hienoja tempauksia suomalaiset ovat koululaisista työporukoihin vuosien saatossa keksineet.

Molemmat odottavat kaikkein eniten kampanjan alkua, johon on vielä tovi. Sillä välin Nenätoimisto keskittää voimansa uusien kumppaneiden ja viihdyttävien tempausten kehittelyyn.

Nyt on oikea aika tehdä hyvää tekevä päätös ja lähteä mukaan Nenäpäivään. Kurkkaa ketä Nenätoimistolla on töissä ja ota yhteyttä jo tänään!

Nenäuutiset