Bli Näsdagens företagspartner

Det är lönsamt att samarbeta med Näsdagen

Under Finlands största och roligaste välgörenhetskampanj är det tillåtet att skratta och ha det roligt även om det handlar om allvarliga saker. Samarbetet gynnar såväl försäljningen, marknadsföringen som personalen.

Näsdagen upplevs som ett meningsfullt sätt att dra sitt strå till stacken. Största delen av våra partner berättar att samarbetet har varit till nytta för företagets rykte och varumärke.

Näsdagen ökar också försäljningen. Vad sägs om en produktförsäljning som ökar med till och med 54 procent?

Nu är det rätt tid att komma med

Näsdagen firas för att varje barn i världen ska få leva ett bra och tryggat liv. På grund av coronaviruset behöver allt fler barn hjälp och Näsdagen är nu viktigare än någonsin. Nio pålitliga organisationer ser till att hjälpen kommer fram.

Näsdagen effektiverar försäljningen. Näsdagen hjälper dig att nå nya kunder och sätta fart på försäljningen. Våra partner har berättat att försäljningen har ökat med upp till 54 procent under Näsdagen. 

Näsdagen aktiverar och engagerar personalen. En välmående arbetsgemenskap är det viktigaste i all verksamhet. Som Näsdagens partner ökar glädjen och gemenskapskänslan. Vi tipsar våra partner om enkla och roliga sätt att engagera de anställda. 

Näsdagens budskap är effektivt. Enligt Taloustutkimus undersökning Hyväntekeväisyys 2022 (Välgörenhet 2022) känner 93 procent av finländarna till Näsdagen. Som Näsdagens partner har ditt företag det där lilla extra och en ypperlig chans att nå nya kunder. Du visste väl att Yle stöder Näsdagen genom sina program?