Parempaa näköä ja katse omaa Nenää pidemmälle

26.10.2015
Tuttu kasvo? Nenäpäivän tukija Krista Siegfrids on mukana tsemppaamassa myös Specsavers-ketjun Nenäpäivä-kampanjointia!

Specsavers on mukana Nenäpäivässä ja lahjoittaa kaikista kampanja-ajalla myydyistä design-kehyksistä euron per kehykset kehitysmaiden lasten hyväksi. 

Specsaversin liikkeet ympäri Suomen ovat mukana kampanjoimassa kehitysmaiden lasten ihmisarvoisen elämän puolesta. Nenäpäivä näkyy liikkeissä koko kampanjan ajan ja kaikista 15.10.-15.11. aikana myydyistä design-kehyksistä lahjoitetaan 1 euro / lasit kehitysmaiden lasten hyväksi vuoden 2015 Nenäpäivä-keräykseen. 

Hanki sinäkin uudet tyylikkäät lasit alkavaan juhlakauteen ja tee samalla hyvää! 

Tutustu Specsaversin Nenäpäivä-kampanjaan 

nenäpäivä.fi/specsavers

Mihin raha menee? 

Näin Nenäpäivä auttaa >>

Nenäuutiset