Nenäpäivä-säätiö ja Suomen 4H-liitto jatkavat yhteistyötään

10.10.2016
Kuva: 4H-liitto

4H:laiset auttavat tänäkin vuonna maailman lapsia myymällä paperisia Nenäarpoja. Onnistuneen yhteistyön tuloksena myytiin viime vuonna yli 32 000 arpaa.

Nenäarpajaisissa näkyy suomalaisnuorten innostus ja aktiivisuus tehdä hyviä tekoja maailman lasten hyväksi. Samalla suomalaisten ulottuville tuodaan helppo ja hauska tapa auttaa maailman lapsia.

"4H-yhteistyössä toteutuu yksi Nenäpäivän tärkeä tavoite: tuoda suomalaiset hyvän tekijät yhteen maailman lasten auttamiseksi”, kertoo Nenäpäivä-säätiön toiminnanjohtaja Riina Lipponen.

4H:ssa kansainvälinen ulottuvuus ja yrittäjyyskasvatus ovat keskeisessä roolissa, ja siksi Nenäarpajaiset ovat luonteva ja ajankohtainen tapa osallistua kampanjaan.

"Samalla nuoret oppivat maailmankansalaisuuteen kuuluvaa vastuunkantoa, yritteliäisyyttä sekä hyväntekeväisyyteen osallistumista jo pienestä pitäen”, sanoo 4H-liiton kehityspäällikkö Virpi Skippari.