Nenäpäivä-kassin uusi kuosi huokuu Nenäeleganssia!

15.10.2015
Uusien Pirkka Nenäpäivä-kassien kuosin teemaksi valikoitui rakkaus. Kuosin ovat suunnitelleet Mert Otsamo ja Krista Siegfrids. Kuosin on kuvannut ja käsitellyt Kanerva Mantila.

Mert Otsamon ja Krista Siegfridsin suunnitteleman ja Kanerva Mantilan kuvaaman Pirkka Nenäpäivä-kestokassin kuosissa on teemana rakkaus.

Kaksikko sai kunnian suunnitella vuoden 2015 Nenäpäivä-kassin kuosin voitettuaan keväällä järjestetyn äänestyksen. Yhteinen sävel suunnittelussa löytyi nopeasti ja kuosin teemaksi valikoitui rakkaus. 

"Jos ihmiset osaisivat rakastaa enemmän läheisiään, niin monet asiat olisivat tässä maailmassa paljon paremmin. Halusimme ottaa tällaisen kansainvälisen teeman, rakkauden ja intohimon", kuvaili Mert kassin lanseeraustilaisuudessa kauppakeskus Kampissa keskiviikkona 14.10. 

Tummanpuhuva ja dramaattinenkin kuosi edustaa täysin uudenlaista Nenädesignia. Kassikuosin kuvan on kuvannut ja käsitellyt Kanerva Mantila. 

Pirkka Nenäpäivä-kassit ovat myynnissä K-kaupoissa kautta maan koko Nenäpäivä-kampanjan ajan. Tänä syksynä ostoksilla voi käydä astetta tyylikkäämmin ja samalla auttaa kehitysmaiden lapsia! Yhden kassin hinta on 1,99 €, josta K-kaupat lahjoittavat 80 senttiä Nenäpäivä-keräykseen kehitysmaiden lasten hyväksi. Yhden kassin tuotolla Nenäpäivässä mukana olevat järjestöt voivat hankkia esimerkiksi rokotukset tappavia tauteja vastaan kahdelle lapselle kehitysmaassa. 

K-kaupat virallisia Nenäkauppoja

Tutustu K-kauppojen Nenäpäivä-kampanjaan >>

Näin Nenäpäivä auttaa 

Nenäpäivässä on mukana 9 järjestöä, jotka vievät avun perille >>