K-kaupat ja Nenäpäivä jatkavat yhteistyötään

17.02.2016

K-ryhmä on kerännyt asiakkaidensa, henkilökuntansa ja tavarantoimittajiensa kanssa kolmen vuoden aikana maailman lasten hyväksi jo lähes miljoona euroa. 

Nenäpäivä-säätiön ja K-ryhmän yhteistyö pyörähti tänään neljännelle kaudelle, kun Nenäpäivä-säätiön toiminnanjohtaja Anu Rapeli ja Ruokakeskon tavarakaupan johtaja Ari Akseli allekirjoittivat sopimuksen yhteistyöstä vuodelle 2016.

Loka-marraskuussa K-kaupat tuovat Nenäpäivän ja maailman lasten auttamisen jälleen osaksi jokaisen suomalaisten arkea. Aiempien vuosien tapaan K-kaupat toimivat kampanjan virallisina Nenäkauppoina, joista voi Nenäpäivän tunnuksen, punaisen Nenän, lisäksi hankkia lukuisia hyvää tekeviä lahjoitustuotteita.